مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 21:402023-01-03سياسي

عقب نشینی رودخانه ها به بخش کشاورزی گیلان خسارت وارد کرده است


استاندار گیلان، با بیان اینکه سیل به رودخانه های گیلان آسیب زده است، افزود: عقب نشینی رودخانه ها خسارت زیادی به مردم و بخش کشاورزی وارد کرده که در این راستا مدیران اجرایی نباید منتظر تامین اعتبار برای ترمیم رودخانه ها و کاهش خسارات باشند.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با بیان اینکه سیل به رودخانه های گیلان آسیب زده است، افزود: عقب نشینی رودخانه ها خسارت زیادی به مردم و بخش کشاورزی وارد کرده که در این راستا مدیران اجرایی نباید منتظر تامین اعتبار برای ترمیم رودخانه ها و کاهش خسارات باشند.

اسدالله عباسی عصر امروز، 13 دی ماه در جلسه بررسی روند ساماندهی و لایروبی رودخانه ها و آب بندان های استان، با بیان اینکه مردم ایران هرگز جنایت رخ داده علیه جمهوری اسلامی و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را فراموش نمی کنند، اظهار کرد: مردم ایران و جهان اسلام هیچگاه روز 13 دی سال 98 را از یادها نخواهند برد؛ چراکه جنایت آمریکا در زمانی اتفاق افتاد که شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس در حال حل مشکلات عراق بودند ولی با توطئه دشمنان باعث داغدار شدن امت اسلامی شدند.

وی با اشاره به وحشت استکبار از شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و ترس از انتقام جبهه مقاومت، گفت: دشمن تصور داشت با شهادت حاج قاسم سلیمانی می تواند جمهوری اسلامی را شکست دهد ولی طبق فرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب نشینی رودخانه ها به بخش کشاورزی گیلان خسارت وارد کرده است

عقب نشینی رودخانه ها به بخش کشاورزی گیلان خسارت وارد کرده است